سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط منتظرالقائم در 90/1/11:: 5:48 عصر

آیت الله بهجت: افسوس که همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فرج او دعا کنند. چنان که وقتی شیخ ابراهیم حائری(ره) در حال اعتکاف در مسجد کوفه، خواب حضرت را می بیند که آقا فرموده بود:« اینها که به اینجا آمده اند، دوستان خوب ما هستند و هر کدام حاجتی دارند: خانه، زن، فرزند، مال، ادای دین؛ ولی هیچ کس در فکر من نیست!» آری او هزار سال است که زندانی است، لذا هرکس که برای حاجتی به مکان مقدسی مانند مسجد جمکران می رود، باید که اعظم حاجت نزد آن واسطه فیض، یعنی فرج خود آن حضرت را از خدا بخواهد.»


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط منتظرالقائم در 89/12/27:: 10:5 عصر

آیت الله بهجت: لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولی عصر علیه السلام- تشرف حاصل کند، بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز توسل به ائمه برای او بهتر از تشرف باشد. زیرا آن حضرت می بیند و می شنود.

آیت الله بهجت: خدا می داند در دفتر امام زمان(عج) جزو چه کسانی هستیم! کسی که اعمال بندگان در هر هفته دو روز( دوشنبه و پنج شنبه) به او عرضه می شود. همین قدر می دانیم آن طوری که باید باشیم نیستیم.

 حاج اسماعیل دولابی: وقتی وجدانت به ولایت و حجت خدا- عجل الله تعالی فرجه- زنده شد، هر چه می توانی بگرد، اگر توانستی زشت پیدا کنی، خبر کن. پیدا نخواهد شد، تا زمانی که آنجا را ندیده ایم این دردسر را داریم.

حاج اسماعیل دولابی: شما محبت به خدا و ائمه(ع) داشته باشید و شب و نیمه شب انتظارش را داشته باشید، او هم کم کم دیر یا زود خود را نشان می دهد، آن وقت آیا جان نرود؟

آیت الله حق شناس: از بس عمل به احکام دین اسلام نشده است، وقتی امام زمان(عج) تشریف می آورند، ما فکر می کنیم که دین جدید آورده اند. خیر برای این است که ما عمل به دین اسلام نکرده ایم

آیت الله میرزا جواد تبریزی: کاری نکنید که دل امام زمان(عج) به درد آید. بدانید که هر کاری می کنید، هرچند بسیار ناچیز باشد، مد نظر امام زمان(عج) می باشد و او ناظر بر اعمال است به اذن باری تعالی، و بارها آن بزرگوار دستگیر بوده و خواهد بود.

آیت الله وحید خراسانی: اگر درباره اضافه شدن کلمه "صاحب و امام" به "زمان" اندیشه کنید و در این که آن حضرت، جلوی زمان و پیش از زمان است و زمان پشت سر اوست فکر کنید، تمام کمال معرفت را نسبت به حضرت مهدی(ع) پیدا می کنید. زیرا اصلا هیچ تعبیری ادقّ از این تعبیر نیست و این تعبیر، فقط نسبت به حضرت حجّت(ع) و در خصوص آن حضرت است. اگر کسی عمق این مطلب را بفهمد، خواهد دانست که چرا امام زمان(ع) پیر نمی شود.


کلمات کلیدی :

<      1   2      
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها